18 Mayıs 2021

ÖDÜL - JULİE GARWOOD

 

Gerçekten Garwood'un kaleminde kusur bulmak çok zor! Hem historical tür de hem de polisiye tür de benim ayıla bayıla okuduğum bir yazar. Yeni kitabını görür görmez alan bir ben değilimdir bence. Benim Top 10 favorimde birinci sırada.

Royce... Anlatılmaz yaşanır. Bazı erkekleri anlatamazsınız, birebir tecrübe etmeniz lazım o yüzden fazla söze gerek yok, okuyun! :D

Nicholaa Kralın Sakson topraklarını ele geçirince kaleyle birlikte bir lorda vereceği ödüldür. Onu almak için de tecrübeli savaşçı Baron Royce gider. O saatten sonra kaleyi nasıl aldıkları, Nicholaa'nın ailesini korumak için verdiği mücadele ve kandırmacaları, teslim olduktan sonra ikisi arasındaki dinamik ve devamını eğlenerek okuyacağınızdan eminim. O zaman hadi tanıtalım size Ödül kitabını!




& KÜNYE &


ORİJİNAL ADI: THE PRİZE

YAZAR: JULİE GARWOOD

YAYINEVİ: EPSİLON YAYINLARI

ÇEVİRMEN: TİMUR AVARKAN

TÜR: HİSTORİCAL ROMANCE - ROMANTİK TARİHİ KURGU

SAYFA: 456



& ALINTILAR &


                                                                   💋💋💋
Nicholaa omuzlarını zarif bir şekilde silkerek "Dün gece nerede uyudun?" diye sordu.
"Karımla uyudum."
"Ben senin karınım."
Royce tek kaşını kaldırdı. "Evet, sen benim karımsın."
"Benimle mi uyudun?"
"Evet."
"Sesinin kızgın çıkmasına gerek yok. Dün geceyi hatırlamıyorum. Demek ki benimle uyumuşsun."
"Aslında senin altında uyudum. Sen de üstteydin."

                                                                   💋💋💋

"Kendini rahibe kılığına soktuğunda kurnaz olduğunu düşündüğümü söylemiştim. Hatırlıyor musun? Manastırda tekrar karşılaştığımızda."
"Hatırlıyorum fakat ben o yorumun iltifat olduğunu düşünmemiştim."
"Neden olmasın? Görünümün hakkındaki yorumumdan daha mühimdi."
"Niye daha mühimdi?"
"Bir kadın görünümü hakkında hiçbir şey yapamaz. Ya güzeldir ya da değildir. Karakter ise hayli farklı bir mesele."

                                                                   💋💋💋 

"Seni yakından incelemekteyim ve somurtkan bir tabiatın olduğuna kanaat getirdim."
"Peki, başka ne fark ettin?"
"Benden hoşlanmıyorsun. Benim bir baş belası olduğumu düşünüyorsun."
"Evet, düşünüyorum."
"Nefret etmek ölümcül bir günah olmasaydı şayet, senden nefret etme konusunda çok daha başarılı olabilirdim."
"Hayır olmazdın. Nahoş bir tabiatım olabilir Nicholaa, ama sen çok iyi kalplisin. Nefret etmeyi bilmezsin."

                                                                    💋💋💋

& TANITIM BÜLTENİ &


Fatih William’ın Sakson tutsağı Nicholaa,  Norman soylularından biriyle evlenmek zorunda bırakılır. Genç kadın eş olarak kendine merhametli savaşçı Baron Royce’u seçer. Becerikli, isyankâr ve tam anlamıyla tecrübesiz Nicholaa hislerine söz geçirmeye çalışsa da Royce’dan etkilenmeye başlar. 

Savaşın acımasızlığını, tutkunun yakıcılığını deneyimlemiş olan Royce ise bu çekici kadın karşısındaki hislerinin derinliğinden ötürü dehşete kapılır. Ve Saksonlar’ın Norman istilacılar tarafından böylesine ilgi gördüğü bir ihanet ikliminde, Royce ve Nicholaa yeni bir aşka yelken açarlar...


       "Kalbinizi fethedecek kahramanlarıyla ÖDÜL gizem, entrika ve aşk dolu bir roman."

                                                          AFFAİRE DE COEUR



               "Sürükleyici anlatımıyla romantik, eğlenceli ve bir o kadar da macera dolu bir kitap."

                                                                  RANDEZVOUS



                                                         "Tek kelimeyle kusursuz."

                                                             ROMANTİK TİMES
                                        



& KİTAP YORUMUM &

Alıntı seçmek gerçekten çok zor. Hepsi birbirinden güzel. Ayrıca Garwood'suz yaşayamam gibi hissediyorum. Onun yazdığı romanlar hep daha kaliteli daha güzel ve daha cezbedici olmak zorunda mı? Sanırım evet! :D

Sakson tutsak Nicholaa, bir Norman beyine ödül olarak verilecektir ve onu alıp gelmek baron Royce'un görevidir. Nicholaa hiç de kolay bir tutsak değildir ve herkese zor anlar yaşatır. Savaşçı gibi kendi kalesini korur, Royce kandırmak için türlü oyunlar oynar ama Royce çok zeki ve azimli bir savaşçı resmen. Çok kontrollü! Nicholaa'yı almak için en sonunda onun yeğenini kullanmak zorunda kalmıştı, adama başka çare bırakmadı kadın çünkü. Ayrıca Royce ile de bu sürede yakınlaşır ve onun asla kendisine zarar vermeyeceğini anlar. 

Sonunda Kral'ın karşısında bir ödül olduğunu öğrenince sinirlense de elinden bir şey gelmez ama Kraliçenin yeğeni birden alevler içinde kalınca herkesten önce Nicholaa koşup müdahale eder, hem de kendi ellerine ve koluna zarar vermek pahasına! Bunun ardından Kraliçe Nicholaa'ya seçme şansı verir. Royce ve Nicholaa'nın da birbirlerine ilgisini fark etmiştir çok kurnaz bir kadın çünkü :D
Salonda sadece bekarlar kalır ve Nicholaa kocasını kendi seçer. Evet bilin bakalım bizim akıllı kızımız kimi seçti? Elbette Royce! Üstelik ona küstahça Şah Mat diyerek. Hikayede ikisinin sık sık satranç oynadığını da göreceksiniz. Aralarındaki tutku, mizaç ve kontrol gerçekten çok güzeldi. 

Baron Guy diye de biri var. Yani adam resmen gıcıklık ustası. Onun yaverleri zaten sonra başlarına dert açsalar da Royce tecrübeli bir asker, üstelik Nicholaa elinde sapanı ile canını sıkanı yere indiriyor :D

Tek kitap seri değil ve ben tabi birkaç kez okuyup ezberlemiş olabilirim, peki bundan şaşırdık mı? Hayır, çünkü takıntılarım ve ben resmen yarışıyoruz. Okumanızı önerdiğim muhteşem bir kitap daha bırakıyorum size. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder