01 Haziran 2021

VURGUN - LAUREN KATE ( FALLEN #4 )

SONUNDA LUCİNDA VE DANİEL İÇİN FİNAL...
 

Çok ama çok severek okuduğum bir serinin final kitabıydı ve sanırım birkaç kez daha okuyacağım. Vurgun da Lucinda ve Daniel, geçmişe gittikleri günün sabahında yeniden kendi zamanlarına dönerler ve Lucifer'ın bu acımasız planını bozmak için harekete geçerler. Bu yolculuklarında Lucinda'nın geçmişini hatırlaması onlara çok yardımcı olur ve herkesi şaşkına uğratır. 

Ama asıl olay bütün her şey Lucinda'nın aslında bir baş melek olduğunu kendini keşfetmesi gerektiği ve seçimini yapması gereken en önemli kişinin o olmasıdır. Bütün o yolculuk, bulmaları gereken miraslar, arkadaşlıkları, geçmişleri ve aşkları ile süregelen seri yine unutulmaz bir final ile son buluyor. Serideki favori kitabım kesinlikle Vurgun!



& KÜNYE &



ORİJİNAL ADI:  RAPTURE

YAZAR:  LAUREN KATE

YAYINEVİ:  EPSİLON YAYINLARI

ÇEVİRMEN:  KÜBRA TEKNECİ

SERİ:  FALLEN

TÜR: FANTASTİK

SAYFA: 352



& ALINTILAR &

                                                                           💘💘💘

"Bana kim olduğumu söyle."
"Sen bir meleksin. Sen Daniel Grigori'sin. Binlerce yıldır beni seven meleksin. İlk gördüğüm, hayır, Seni seni ilk gördüğüm her anda sevdiğim erkeksin. Sen benim ruhuma uyan ruhsun."
"Şimdi bana kim olduğunu söyle."
"Ben Lucinda'yım. Senin Meleğinim."

                                                                          💘💘💘
Luce bir an için onun gözlerinin parlayışını, altın rengi kanatlarını serbest bırakışını hiç göremeyeceğini, karamsar bir şaka yaptığında sesinin yükseldiğini hiç duyamayacağını sanmıştı. Daniel'i her şeyden çok ve mümkün olduğundan daha çok sevmesine rağmen Luce Cam'i  kaybetmeye dayanamazdı.


                                                                           💘💘💘

"Londra'ya dek lanetinin benimkinden çok daha kötü olduğunu anlamamıştım. Katlanmak zorunda kaldığın şeyler, beni kaybetmen..."

"Hiçbir zaman önemi olmadı. O her zaman seni beklerdi."


                                                                           💘💘💘

"Bana tüm hayatlarının en güzel kısmını anlat."

Her defasında, seni bulduğum an, demek istedi Luce.


                                                                           💘💘💘

"...ama sen yine de içimdeki ruhu sevdin. Ve ben senin ruhunu nasıl tanıyacağımı öğrendim."

                                                                           💘💘💘



& TANITIM BÜLTENİ &


Gökyüzü kanatlarla kararıyor…

Ve Luce ile Daniel için zaman dolmak üzere…

Lucifer’ın geçmişi silmesine engel olmak adına Düşüş’ün başladığı yeri bulmak zorundalar. Yalnızca Luce laneti bozabilir, bu yüzden onun seçimi herkesin kaderini belirleyecek.

Peki ya Luce ve aşk uğruna var olan destansı mücadeleyi kim kazanacak?
Dünya çapında fenomen haline gelen düşüş serisinin şaşırtıcı sonuna hazır olun!



& KİTAP YORUMUM &



Diğer okuyanları bilmem ve mükemmellik anlayışları nedir hiç bir fikrim yok ama benim için bu seri bir bütün olarak mükemmeldi. Size en büyük tavsiyem sevgili kitap kurtları, asla genelleme  yorumlara bakarak ya da çok popüler olan hani şu protokol dediğimiz bilmem kaç binlik blogcuların kıyaslamasına bakıp vazgeçmeyin. Elbette herkes sevmek zorunda değil.  Herkesin kıstasına uymak zorunda değil. Ama anlamadığım sadece ilk kitabı ya da lütfedilirse iki kitabı okuyup basit bulup şöyle yetersiz bilmem böyle eksik deyip bütün bir seriyi gömmeye ben çok karşıyım. Bitirmeden nereden biliyorsun? Önce bitir ve bir bütün olarak tavsiye et, tek kitaba göre değerlendirilecekse seri olmasaydı. Seri kitapları değerlendirirken hep bütünü ele almanızı tavsiye ederim. Ha bu kadar açıklama yapmam kötü olduğu için değil, verilmesi gereken değerler genelde verilmediği ve popüler okurların olumsuz yorumlarına kapılmamanız için küçük bir uyarı. 

Vurgun da Daniel ve Luce arkadaşları ile göklerde uçarak ve gruplara ayrılarak yolculuğa çıkarlar. İlk Düştükleri yeri hiç biri hatırlamıyor ama 3 tane kutsal emanet yaptıklarını biliyorlar. Daniel Grigory'i bütün bu tarihi koca bir kitaba kaydetmiş ama o da hatırlamıyor tam olarak ne olduğunu. Anımsadıkları kadarı ile toparlıyorlar ve bulmaya çalışıyorlar. Bence fantastik romanın doruk noktası bu kitaptı. Çok spoi vermeden özetleyeceğim çünkü yanlış bilgi olsun istemiyorum ama inanın çok ama çok güzeldi! Ayrıca bu kitapta Terazi dedikleri meleklerin de peşlerinde olduğunu görüyoruz ve orada güzel sahneler mevcut. Ben tamamını çok sevdim ayırt edemiyorum :)

Üstelik onların tarafına geçip, Lucinda ve diğerlerini koruyan Sürgünler olması beni çok mutlu etti. Lucinda sonunda melek olduğunu öğrendiğinde nereye düştüklerini de öğrenmişlerdi. Orada çok güzel sahneler yaşadık vee aslında Lucinda'nın ilk kiminle olduğunu öğrenmek ... Ben şok! Meğerse Daniel'den önce başkası varmış ama asıl aşk Daniel ile diğerine aşk demek saçmalık gerçekten. 

Bir de Luce Ve Cam'in arkadaş kalmalarına sevindim üstelik Luce onu kurtarmak için önüne atladığında inanılmazdı. Bütün kitapta çılgın ve inanılmaz sahneler vardı ama ben sonunda çok duygulandım. Onlara verilen ikinci şans, diğer melekleri unutmak zorunda kalmaları, yine bir 17 yıl sonrası için son söz... Dahası romanda :))

Şimdi bu kitapta ne desem eksik kalacak.. YİNE. O yüzden başka spoi yok ve siz okuyup kendiniz öğrenin.

Bol DÜŞÜŞ'lü okumalar size! XoXo... 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder