31 Mayıs 2021

AZAP - LAUREN KATE ( FALLEN #2 )

YASAK, ÖLÜMSÜZ, UĞRUNA ÖLÜNECEK BİR AŞK...

Fark ettiniz mi bilmiyorum ama ben seri kitaplarda hep genelleme bir yorum yaparım ve işte ilk kitap şöyle yetersiz son kitap şöyle diye ayrım kolay kolay yapmam. Okur sonra olumsuz yorumdan etkilenip erken pes ediyor ama bence yanlış yapıyor. Sonuna kadar okumak gerek çünkü seri kitaplarda hep asıl olay ilk kitapta olmaz. Giriş, gelişme sonuç olarak düşünün. Siz ne düşünürsünüz bilmem ama bana göre durum böyle. 

Ve Azap'a gelirsek... Daniel'in ve diğerlerinin Düşmüş Melekler olduğunu ve bir savaşın ortasında olduklarını öğrenen Luce başka bir okula nakledilir, orada daha güvendedir. Üstelik Daniel ile olan binlerce yıl süren aşkları hakkında burada daha çok şey öğrenir ama sanki Daniel2in ondan bir şeyler sakladığını düşünerek geçmişini kurcalamaya başlar. Evet Daniel onu korumak için her şeyi açıklamamıştır ve Luce lanet gereği kendi hakkındaki gerçekleri kendisi öğrenmek zorundadır ve bunu üçüncü kitap Tutku'da öğrenecek. 

Luce gölgeleri kullanmayı öğrenirken bir yandan da Daniel ile aralarındaki sorunlarla baş etmeye başlar.

 

& KÜNYE &


ORİJİNAL ADI: TORMENT

YAZAR: LAUREN KATE

YAYINEVİ:  EPSİLON YAYINLARI

ÇEVİRMEN:  KÜBRA TENEKECİ

SERİ: FALLEN

TÜR: FANTASTİK

SAYFA: 400



& ALINTILAR &


                                                                          💘💘💘

Onu seviyordu. Sonsuza dek sevecekti. Ama eğer o ve Daniel sonsuzluğa sahiplerse, aşkları kendisiyle, önceki hayatları ve önünde uzanan hayatıyla ilgili birkaç detayı çözene kadar bekleyebilirdi.

                                                                          💘💘💘

"Şaşırmalı mıyım bilmiyorum. İki günlüğüne kanatlarımın altından çıkmana izin veriyorum ve başka bir çocuk seni kapmaya çalışıyor."

                                                                         💘💘💘 

"Düştüğünde seni her zaman yakalarım."

                                                                         💘💘💘

"Gitmek zorundayım. Burada olmamalıydım ama senden uzak kalamıyorum. Senin için endişeleniyorum. Seni seviyorum ve bu çok acıtıyor."

                                                                         💘💘💘



& TANITIM BÜLTENİ &


                                                         AŞK ASLA ÖLMEZ...

       BAĞIMLILIK YARATAN DÜŞÜŞ SERİSİNİN İKİNCİ KİTABI AZAP OKURLARINI                                     MACERANIN DAHA DA DERİNLERİNE ÇEKİYOR...


Cennetten kovulan bir melek olan erkek arkadaşı Daniel'dan ayrı kalan Luce için hayat cehennem azabından farksızdır. Birbirlerine kavuşmaları sonsuzluk kadar uzun sürmüştür ancak Daniel ona gitmek zorunda olduğunu söyler.
Daniel Luce'u öldürmek isteyen ölümsüzleri - Sürgünleri - yakalayana dek geri dönmeyecektir. Luce'u Kalifornia'nın kayalık kıyı şeridindeki bir okula, sıra dışı yeteneklere sahip öğrencilerin, düşen meleklerin ve insanların çocukları olan Nefilimlerin bulunduğu Shoreline'a gizler.
Shoreline'da Luce gölgelerin ne olduğunu ve onları önceki hayatlarına açılan bir pencere olarak nasıl kullanacağını öğrenir. Luce kendisini geliştirdikçe, Daniel'ın ona her şeyi anlatmadığına dair şüphe duymaya başlar. 

Daniel ondan bir şeyler gizlemektedir… Tehlikeli bir şeyler.
Ya Daniel'ın çizdiği geçmiş tam olarak doğru değilse? Ya Luce'un başka biriyle birlikte olması gerekiyorsa?


& KİTAP YORUMUM &


Burada gerçekten Luce beni sinir etmişti. Aşklarından nasıl şüphe eder diye çıldırmıştım ama bir yandan da Daniel ona gerçeklerin hepsini anlatmıyor diye kızıyordum. Onu korumak için bile olsa anlatmalı dedim ama akışa bakınca adam kontrol etmeyi seviyor ve onu herkes ve her şeyden korumaya o kadar odaklı ki! Ve Luce Daniel'in her zaman sadece onunla olmadığını öğreniyor. Burada herkes bir sinir olacak inanıyorum ama Daniel orada her zaman sana aşıktım ama tabi o da erkek :)) Bedensel şeyler meselesi, ve o kadar da çok değil. Ya o öldü diye kendini öldürmeye kalkıp koma durumuna geçen birinden bahsediyoruz o yüzden sinirli kalamıyor insan. 

Luce gölgeler ile geçmişi görmeyi, bir yerlere gitmeyi öğreniyor, ikisi hakkında anlatılan aşkı başkalarından dinliyor ve sürekli onun gibi bir Melek'in neden Luce gibi sıradan birine aşık olduğunu sorgulayıp duruyor. Herkes sadece tek bir melek Cennet ve Cehennem arasında seçim yapmadığı için bu dengenin değişmediğini ve onların sürgünde ve lanetlenmiş olduğunu söylediği için, Luce Daniel'e kızmaya başlıyor. Cevap Cennet olmalı diye. 

SPOİLERRRR

Ne bilsin asıl seçim yapmayanın her ikisi olduğunu, kendisinin de bir baş melek olduğunu ve hem Daniel'in hem de kendinin düşüşten önce sadece ve daima aşklarını seçtikleri ve aşklarını her şeyden üstün tutmasının bütün bu lanete sebep olduğunu!

Sonunda söyledim rahatladım :)) Diğerleri asla Lucinda'ya bunu söyleyemez, sırf Daniel ile yakınlaşınca bile içinden yükselen alevler ile yanarak ölmesine sebep oluyor. Lanete göre Daniel her zaman onun ölüşünü izleyip unutmamak zorunda, Lucinda ise hiçbir şeyi hatırlamamakla lanetli. Her 17 yaşına geldiğinde ölüyor bir şekilde asla uzun sürmüyor ama bu sefer vaftiz edilmediği içim lanette bir boşluk oluşuyor ve bunu değerlendiriyorlar. Tabi bu kısır döngü kırılacak diye onu öldürmek isteyen diğerleri savaşmaya başlıyor. 

Azap kitabının sonunda Lucinda, Sürgünler'in onu Cennet'e götürüp hataları için kefaret ödemek için alıkoymaya çalıştığını öğrenince bir seçim yapıp, gölgeler aracılığı ile kendi geçmişinde bir yolculuğa çıkar. Tabi ki Melek olduğunu bu kitapta değil son kitapta öğreniyor :)) Heyecanlanmayın.

Peşinden hem Daniel ve diğerleri hem de Nefilim olan iki arkadaşı da gölgeler ile onun peşinde gider. Ve asıl heyecan diğer kitaplarda! Onların geçmişine yolculuk yapmak inanılmazdı!


DİPNOT: İLK KİTABIN FİLMİ ÇIKTI SÖYLEMEYİ UNUTTUM AMA BENCE SERİ BİTMEDEN İZLEMEYİN ÇOK BASİTE İNDİRGEMİŞLER.

XoXo...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder